بامو سعی دارد نمونههای سری 1 جدید را با مصرف سوخت بسیار پایین و همچنین آلایندگی بسیار کم روانه بازار کند. این خودرو که دیفرانسیل جلو خواهد بود، احتمالا با پسوند ED که مخفف EfficientDynamics است به بازار عرضه میشود.
یکی از پیشرانههایی که روی این خودرو نصب میشود هیبریدی خواهد بود که بوسیله یک موتور 3 سیلندر بنزینی و یا دیزلی میتواند تنها 50 گرم در هر کیلومتر تولید آلایندگی کند که باید گفت این آلایندگی بسیار بهتر از قوانین جاری برای اروپا است (طبق قوانین اروپا میزان آلایندگی تا سال 2020 باید کمتر از 95 گرم در هر کیلومتر باشد).
همچنین سری 1 جدید یک مدل دیگر نیز خواهد داشت که بوسیله ایرودینامیک بهتر، سیستم تعلیق کوتاهتر، چرخها و تایرهای نازکتر و بعضی تکنولوژیها نسبت به مدل استاندارد دارای مصرف و آلایندگی کمتری خواهد بود.
گویا با وجود اینکه مینی جدید و سری 1 جدید روی یک پلتفرم طراحی شدهاند اما بامو قصد ندارد تکنولوژی بکار رفته در مدلهای ED و هیبریدی را با مینی به اشتراک بگذارد.
نظرات شما عزیزان: